Bad, sol och gräsklippning..



Idag så åkte jag och mamma till Varabadet och åkte rutchkanor och solade, skitkul:D Jag älskar den gula!
Sen så blev det några ärenden på "stan" när vi ändå var inne och så passade vi på att ta en liten gudomligt god italenskglass i parken <3 MUMMA!! The Grillmaster (pappa) bjöd på grillat kött och mamma serverade gula hallon och blåbär med mjölk:) Sen så var vi duktiga med att klippa gräset, svettigt vill jag lova:P Och nu har jag hittat en ny serie som är helt ok "10 things I hate aboute you" eftersom att jag har sett klart alla Desperate Housewives avsnitt som finns så måste jag ha något annat att se på tills säsong 7 kommer ut:)   KRAM på er alla:D

Kommentarer
Postat av: mattias ^^

såg mysigt ut! :)



kommentera min frågestund så är du jätte snäll<3

2010-08-08 / 02:04:37
URL: http://dvmbv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0