Det gick ju inte så bra..

Ja, det är väl ingen nyhet att jag inte klarade uppkörningen. Det gick verkligen skit, hade aldrig kört så dåligt i hela mitt liv! Var så sjukt nervös att händena skakade på ratten och jag ville bara spy. Men när uppkörningsgubben sa att provet var avslutat och det var dags att köra tillbaka så körde jag helt perfekt, trotts att tårarna rann läng kinderna.
Så det blir att ta nya tag och görat en gång till. Har bokat in några lektioner till och en upp körning. Så får hoppas att det går vägen nu då:) Nu vet jag att uppkörningsgubben inte kommer att äta upp mig, dock luktade han som jag körde med bajs. Jätte trevligt...

Så helgen spenderades i Skellefte för att ha annat att tänka på, har som inte varit annat än bil i mitt huvud i typ 2 veckors tid nu. Och det ha som varit lagomt trevligt att gå upp 5 och sen kommit hem runt 7.
Och snart så sitter man på kustbussen igen, och till veckan så har vi profil och ledig fredag:) Men dock så får jag väl stanna i lille torpshammar liktförbannat och inget att göra. Panen var ju att jag skulle upp till Skellefte och gå på September festen i Valles. Men eftersom att man har körlektioner på måndagen och måste upp 5 då, så kan jag ju inte ta 4 bussen ifrån stan på söndagen och komma hem halv 1 på måndag natten. Litejobbigt med 4,5 timmars sömn och köra bil.. Så det enda sättet som kan få det att funka är om jag tar 10 bussen från stan och är i torpshammar runt halv 7 på söndagen. Men vet inte om jag kan ta mig upp kl 9 efter att ha festat hela natten.
Så det lutar mot en tråkig helg i torpshammar..  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0