Drömmar drömmar...

Hade en jätte skum dröm inatt.
Jag satt i bilen med Ullabritt och Valter naken och de skulle köra mig till skolan men jag ville åka tillbaka och ta på mig kläder. Men dom sa att dom aldrig skulle hinna det så dom släpte av mig på en busshållsplatts. Bussen kom och jag hoppade på. När jag hoppade av bussen så var jag i stockholm, påklädd men jag hade varken pengar, id eller mobil. Så jag sprang runt i Stockholms mörka gator och försökte att inte krocka med folk. Sedan så kom jag till McDonalds och var jätte sugen på friterade kycklingvingar. Men jag hade ju inga pengar så jag blev lite sur, så jag hoppade över några bord och sedan över en hög mur som gick runt resturangen. Sedan så sparng jag runt på stan och visste inte vart jag skulle ta vägen. Och sen så vipps så var jag i Estland i ett hus som jag och två tjejer skulle pynta och göra fin  innan killen som bodde där kom hem. Jag och en av tjejerna blev jätte bra vänner och vi hade jätte kul. Den andra tjejen var jättesur och steressad, men det lustiga av att hon och jag kunde prata svenska med varandra, trotts att hon var från Estland. Och sen när killen kom hem så kom jag på att det skulle bli svårt att ta sig hem igen. Det ända som jag ville göra var att ringa Kim eller någon annan som kunde komma och hämta mig, iaf hjälpa mig.

Sen så fick jag ett sms och vaknade :P Mina drömmar är verkligen skumma skumma ibland, men det är rätt roligt för varje natt blir ett äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0