GAAAHHHH

Hur slut som helst! 3 dagar ute i skogen där vi vandrarade upp och ner för en slalombacke för att sedan rädda en docka som redan var död. Ett larm som min grupp fick sträckte sig ifrån 20:30 till 01:30. vi var något slut när vi kom hem och vi kastade i oss mat och sen ner i sov säcken. 20 min senare fick nästa grupp larm och dom fick ta hand om en ormbiten docka halvvägs upp för backen. Kroppen är alldeles mör nu efter att vandrat upp och ner för backen och av att ha sovit på golvet i 2 nätter. Idag har vi haft 6 timmar teori om forslivräddning. Efter att ha sett på filmerna som han visade och efter att han berättade om alla dödsfällor som finns där hela tiden så är jag väldigt opepp på att hoppa ner i båten och riskera livet. Vill verkligen inte, har vettigare för mig än att dö. Pratade med någon lärare om det och han sa att jag ändå ska följa med för att få närvaro. "Du ska ju ändå lära dig hur vatten beter sig och du kan ju alltid hjälpa till med maten och sånt. Och det ser dåligt ut i papprerna om du inte är med." GAAHH!! Jag tycker att jag har viktigare att göra, som att fixa med mitt körkort.
Under dom 3 dagarna i skogen har jag konstaterat att jag inte ska överkonsumera fil.. dåligt för lill magen:/

God natt, bussen till forsen går 8, hemma runt 8 igen. På lördag åker vi 7 och är hemma runt 3.. Sen vanlig skola på måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0