Hata skogen...

Så nu har vi haft profil, dock fick vi ingen information av skolan att vi skulle åka ut i skogen och vandra runt i en hel dag. Så inget vatten eller någonting extra att äta när vi var ute och skogsvandrade. Jag var så otroligt sur och grinig pga törst och hunger typ hela tiden. Bara instruktören och en i klassen hade med sig något att äta. Sen när maten skulle komma så tog det evigheter och instruktören sa att dom förmodligen inte skulle komma alls. Så han tog upp en påse med torkad fisk och sa att det bara var att ta för sig. Sen så fick i dricka sjövatten och barrte. Det var riktigt gott när man var törstig. Till slut så kom matbilen och alla i klassen kastade sig över bilen och slet ut all mat och började äta. Då var det riktigt gott med skolmat:)
Men som sagt, vår skola är ju inte den bästa på att informera oss elever om saker. Visste inte att vi hade bytt mentor heller, fick reda på det när jag skulle söka ledigt för att ha uppkörning. Ringde min mentor och sa att jag ville ta ledigt. Då sa han att jag inte var hans mentorselev längre. Öhhh.. och vad gör man då? Inte en susning om vem det annars kan ha varit. Tydligen så stod det på en lapp på en vägg i skolan..

Är så less, vill bara åka till USA och sen hoppa direkt till STUDENTEN. Dock så har ju faktiskt en del roliga kurser kört igång i den vanliga skolan, som NaturkunskapB, Historia, Bild och den nya matteläraren verkar rätt vettig. Så man kanske fixar ett G tillslut:)

Hoppas verkligen att jag kan gå på septemberfesten I Willys till helgen, vore så tråkigt annars:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0