Pirrigt:)

Nu har den vanliga skolan börjat igen. Den nya matteläraren verkar helt ok, så nu blit det å plugga om MatteB, hoppas att jag klarar det denna gången. Får väl fråga någon smart preson om han/hon skulle vilja hjälpa mig med lite saker. Resten vet jag inte så mycket om än tyvärr. Har ganska fullt upp nu med körlektioner inne i Sundsvall så skolan har blivit lite av en andra pioritet just nu. Men till helgen blir det plugg.
På körskolan har jag nu avverkat 6 av mina 8 körlektioner på 2 dagar och jag börjar känna mig mer bekväm med att köra runt inne i Sundsvall. Och på teorifrånten så går det riktigt bra, har bara sluttestet och extrauppgifter kvar. Jag känner mig väldigt positiv:D

Lämnat tillbaka saker som har gått sönder till IKEA, fick en ny gardin och reservdelar till byrån:) Sen blev det en gardin till när jag ändå var där och en hårfärg som blir att fixa senare ikväll:)

För övringt så sitter jag nere på internatet i "mitt" gamla kök och lånar internet och kollar på Simpsons. Har inte hunnit fixa något internet än till lägenheten. Vi väntar med det tills grannen har fått det att funka, sen så hoppar vi på samma sak:) Vill ju inte köpa något som inte fungerar;)
Hörs senare:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0