Ca 23 timmar kvar av 2010 :)

Nu lider 2010 mot sitt slut, jag tycker väl inte att jag har åstakommit så särskillt mycket i år. Kammade hem ett MVG i våras och det var nog årets bedrift :D Och att jag den senaste tiden har lyckats gå ner 6kg, under 2011 ska de övriga 6 kg bort. Jag ser fram emot 2011 för då tar jag studenten och jag och kim flyttar äntligen ihop och förhoppningsvis så har jag ett jobb vid nästa årsskifft, eller nej då HAR jag ett jobb!!

Saker som jag ska/vill göra under 2011:
* Åka till Usa utan hemlängtan
* Ta studenten
* Flytta ihop med Kim
* Skaffa ett jobb
* Lämna in bilder på en argentur
* Gå ner 6-9kg till
* Åka till Amsterdam/Tyskland och leva livet i en helg :P
* Krympa brösten
* Äga snyggare kläder/skor
* Läst hela True Blood serien
* Testa att spela Sims legasy
* Hitta ett rött vin som är gott
* Inte få några IG på slutbetyget

Det var väl det jag kom på som jag faktiskt skulle kunna klara av:)

Dom senaste dagarna har gått åt att spela Sims eftersom att jag köpte sista expansionen på rean och fick låna dom andra spelen av Mli så att jag kunde installera allt:D Så igår hade jag och Mli ett Sims 3 lan hemma hos henne, tror att hon tyckte om att ha lite sällskap ändå när Vanessa vägrar somna. Somnade iaf 6 på morgonen i "natt/dag" och vaknade kl12 för då skulle vi iväg och handla inför imorgon :) Jag står för efterrätten som är en Ädelost Cheesecake med pepparkakor som botten och vindruvor uppe på:) Tror att den kan bli sjukt god, hittade den i kokboken som jag fick av mamma i julklapp. Hittade rent av farliga recept i den boken, eller hur låter "Chokladbröd", "Chokladtoast" och Godiskaka?

Gjorde nyss en spännande upptäckt, det smakar skumtomte när jag rapar, jag borde äta det oftare för det var en helt ok upplevelse:D Nu borde jag nog sova eller duscha eller klippa luggen eller läsa bok eller spela sims. Får väl se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0