Dag 04, Vad jag åt idag

Hmm vilken intressant ämne att skriva om... Jaja här kommer väl en redogörelse om vad jag har ätit idag:)

Till frukost blev det en halv paprika:D Den var jätte gul och god och saftig. Har varit tog sugen på just paprika hur länge som helst, så nu blev det det till frukost:D
När jag kom till skolan så var jag fortfarande hungrig så då grävde jag fram ett äpple och två Wasa sandwich ur väskan. Tycker att som också är super goda, och dom blir aldrig dåliga heller:)
Lunchen är ju som en helt vanlig skollunch brukar vara, de hade buffé (rensning av frysen) det severades pyttipanna, korv, spagetti som var kvar sen i måndags, torra laxbitar som var panerade, potatisbullar, potatisgratäng och en del mer som jag inte visste vad det var. Så jag åt lite torra laxbitar och lite korv och potatisgratäng och morrötter:) Blev inte jätte mätt på det men men:)
När jag kom hem så lagade jag mig ägg och bacon och sedan tog jag ett äpple.
Nu sitter jag på skolan och lånar en dator och sen bär det av till gymmet. När jag kommer hem blir det väl att laga någon sorts kyckling rätt. Men det får jag väl fundera vidare på undertiden som jag lyfter vikter:)


Nu finns det även en bild på mig och de övriga luciakandidaterna på skolans vägg, under står mitt namn (tyvär fel stavat, så jag har nu ett nytt efternamn) och en val urna. På fredag nästa vecka så får jag veta vem som vinner. Jag tänker inte rösta för det känns så fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0