Dag 10, vad jag hade på mig idag.

Haha så intressant ämne:) Är brukar inte anstränga mig när det gäller sånt, men vissta händer det ibland att det kliar i fingrarna och jag blir sugen på en makeover. Ibland rotar jag längst bak i garderoben och förvandlar mig till en riktig puma:P Hahaha:D
Men iaf, började dagen iklädd en stor svart tröja som det stog "Sexuelletundernärd, HJÄLP MIG!" på och ett par trosor. Sedan avanserade jag till sådan nivå som svarta mjukisbyxor, sockar, trosor, bh, en grön tröja och en blå munkjacka. Inget smink men faktiskt målade naglar (var typ ett årsedan jag målade dom senast) och borstat hår. Ikväll blir det kanske på med en sporttopp och det övriga och en tur till gymmet. Sedan blir det nog en dusch och på med pjamasen igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0