Dag 14, vad jag hade på mig idag

Ja idag hade jag på mig en lång vit klänning med ett rött band i midjan, glitter i håret och ett ljus i handen. Så nej jag blev inte lucia och det var nog lika bra det, var nog så nervös som det var ändå. Kände inte för att ha en krona med brinnande ljus på mitt huvud. Jag tyckte synd om lucian för det rann searin i hennes hår och i ansiktet på henne. Jag tyckte att det ändå gick ganska bra, trotts att jag gick jätte fel när vi skulle gå in och sjön lite fel på något ord här och där. Blev arg på dom som satt och skrattade i publiken och på dom som kom in när vi nästan var klara. Ville bara rusa fram och hoppa på dom och staba dom med ljuset som jag höll i, men jag lyckades stå emot.. Sedan så bjöd skolan på en saffransbulle, pepparkaka och jos. Så nu vankas det 4 timmars håltimma och jag har som inget att göra över huvudtaget.

Men annars har jag ljusblå treggings, orange linne, en blå munkjacka och lila converse på mig, givetvis underkläder också:)

Jag var lite bad igår.. köpte mig en liten påse godis, åt upp ca hälften och resten äter jag väl upp under veckan. Ska försöka sprida ut det lite då kanske det inte märks så mycket på vågen på söndag;). Fick göra en walk over under veckans veckovägning för jag åkte inte upp till skellefteå och då kunde jag inte väga mig denna vecka. Förra veckan vägde jag 74,9 om jag minns rätt. Vill komma ner till 68, för så mycket vägde jag innan jag började på mina tidigare ppiller. Men känner mig ganska stolt för när jag vägde som mest vägde jag 80kg, shit då hade jag gått upp ca 12kg på typ ett halv år, jävla ppiller och dumma godis. Men nu så har jag gått ner ca 6kg, bara hälften kvar nu, ME CAN DO IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0