Dag 22, något som gör mig upprörd

En sak som gör mig upprörd är gamla minnen som ibland måste envisas med att dyka upp i huvudet på mig när jag egentligen skulle klara mig bra utan dom. Men det blir lättare och lättare att hantera så det gör inte så mycket nu förtiden.
Och en sak som också kan göra mig upprörd är hur andra människor behandlar varandra. Det finns så få människor som är helt ärliga mot varandra och jag hatar när folk beter sig som svin mot varandra. Har som fått nog att det och nu undviker jag människor som jag upplever som extra falska och elaka. Vaför vara med någon som jag ändå inte tycker om att vara med? Det låter kanske själviskt men så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0