En lyckad shoppingtur:)

Idag gick det mycket bättre för mig och Elin när vi shoppade för idag var butikerna öppna. Efter några timmars intensiv shopping kom jag hem med stora kassar. Här kommer en bild och en lisa över vad jag har fått i julklapp och vad jag köpte idag för mina julklappspengar:)




Det som är inringat köpte jag idag:)

Julklappar:
Filt, bäddset, kokbok Sött&Gott, kokbok MaffigaMuffins, örhängen, bok Det tionde fallet, bok Livstid, godis, trådlösdatormus, sminkspegel, presentkort på Jysk, presentkort på Make up Store (har bokat en lektion den 4/1)
Mellandagsrea:
The Sims 3 kvällsnöjen, blommiga strumpbyxor, lila strumpbyxor, bh, grå tunika, begie tröja, hallonröd kofta, 2 polkagrisstänger, orgasmatron body, jeans, Babyliss iCrul.

Är hur nöjd som helst!! Men hur ska jag få med mig allt hem igen? Väskan är redan full som den är...


Idag var det ju också tänkt att jag skulle väga mig för vikttävlingen som vi håller på med, men det glömde jag helt av idag så jag får väl ta och väga mig imorgon istället. Misstänker att jag har gått upp något kilo eller två i veckan.. men men får väl ta tag i det igen efter nyår:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0