Godis bak:)

Idag har jag och Elin (Kim kom inte på ett litet hörn en stund) bakat mosartkulor och lussebullar, eller kräkbullar som Elin sa för de såg då inte ut som lussebullar. Men goda blev dom:) Var bara tvungen att provsmaka två st på en gång:D Dom blev då godkända av Kim, Valter och Ullabritt. Tyvär kunde inte Elin stanna så länge att hon kunde provsmaka de goda bullarna:)






Mosartkulorna blev också godkända, speciellt av Valter eftersom att de innehåller mycket marsipan:) Och igår så gjorde jag och Kim 5minuterskola och Knäck men tyvär så hann jag inte ta kort på kolan för den försvann i ett nafs, men jag lyckades ta en bild på den sista knäcken:P



Imorgon bakar vi kanske lite mer kola och knäck och sen lite mer bullar ev. och jag funderar på att göra tryffel:D Och sen ta en tur i pulkabacken:D:D

Är så lycklig nu, Kim tänker faktiskt raka sig nu. Nu har vi dock stött på ett litet problem.. vi hittar inte rakapparaten:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0