Gymma:)

Nu sitter jag på skolan och har precis avslutat ett gymningspass, jag gick upp i level idag på gymmet. Kör nu med 6kg hantlar istället för 5kg och ökade svårighetsgraden på trampmaskinen från level 8 till 9 av 12. Nu banne mig ska det bli resultat och kan säga att jag känner mig rätt mör i armarna nu:) Men har inte tränat något övrigt i veckan så det är väl lika bra att köra på:P Och inget godis har jag ätit heller:D Jag känner mig faktiskt lite stolt:)
Imorgon ska jag och Jonna åka in till Sundsvall och gå på en modell för en dag:) Det kommer att bli jätte kul, hade tänkt be dom att sminka mig med rött läppstift för att se om jag skulle passa i det och ev skaffa ett sånt sen. Så nu när jag kommer hem ska jag packa en väska inför morgondagens äventyr. Funderar på att stryka en köänning men får se om jag orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0