Tråk tråk tråk

Tråk är verkligen ett ord som sammanfattar min dag. Hade igentligen tänkt att åka upp till Skellfteå igår men jag fick ett erbjudande att följa med Krister upp till Skellefteå imorgon för han skulle tydligen söderut och titta på en skogsmaskin. Så självklart följer jag med, tjänar 200kr på det och slipper sitta 6 timmar på en buss utan behöver bara åka 4 timmar bil och jag skulle få köra en bit också:) Så önska mig lycka till. Borde nog köra bil oftare...

Så idag har bara varit en dag av väntan på att imorgon ska komma. Började dagen med 4 timmars simsspelande och sen ca 4 timmars filmtittande, och sedan så har jag fördrivit tiden med att äta. Bajs något som man verkligen inte ska göra när man har tråkigt.. blev iaf 2 polkagrisstänger, en skål hallonpaj m glass och en kexchoklad som jag igentligen kunde ha stått över.. men men gjort är gjort. Får hoppas att dom andra äter riktigt mycket imorgon på deras julmiddag så att jag vinner veckovägningen på söndag haha:D

Och självklart så gick lampan i badrummet sönder idag så jag har suttit där inne i mörkret.. funderade på att duscha men jag vet inte om jag är så sugen på att fulma runt där inne i totalt mörker:P

Låg iaf igår natt och funderade innan jag somnade på allt som jag var sugen på, blev en ganska lång lista faktiskt och den bara växte och växte.. Min tankegång gick ungerfär så här:
Pepparkakor med ädelost mums
Saltakex med ädelost mums
Vin och vindruvor det vore också gott..
Annanas, det med..
Björnbär, ja björnbär det var så längesedan!!
Göra egen björnbärssylt
Ha en egen björnbärsbuske i min framtida trädgård
Ha en uppsjö av fruktträd och bärbuskar i hela min framtida trädgård
Önskar mig en burk hemmagjord björnbärssylt
Är sugen på kexchoklad
Är sugen på allt med choklad
Är inte alls sugen på choklad
Är visst sugen på choklad
Och så fortsatte det tills jag tillslut somnade, drömde en jätte skumm dröm också men minns den inte i detalj så den är som inte värd att skriva om.. Men minns att det var ett härligt äventyr iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0