Lycka

Jag vill börja med att gratta Emelie och Krister till det nya tillskottet Vanessa:D Blev så glad när Ullabritt ringde och brättade. Starkt jobbat Emelie! Nu måste jag verkligen komma till helgen.

Igår blev det en sväng på stan och jag fick köpt den första julklappen för i år. Och en jävla massa mat fixade vi och lite ljus på IKEA:) När vi kom hem så gjorde jag en super middag, fläskfilé i kantarellsås med potatisklyftor så jäkla gott:D
Idag så har det inte hänt så mycket. Men jag lyckades få med Kim till gymmet efter lite övertalning:) Vi blev kvar där i ca 1,5 timmar. Jag prövade på en ny grej, slå på en boxningssäck. Jätte kul ju!! Jag låtsadess vara huvudrollen i en galen action-film där jag spöade skruken:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0