Ny fin bloggdesign:D

Gick över till Emelie och Krister idag. Emelie låg och sov så vi andra satt i soffan och pratade och såg på tv. Jag har nu äntligen fått sett deras underbart söta flicka. Och Emelie hade rätt när hon skrev på sin blogg att den lilla flickan har en enormt sövande effekt. Var hur nära som helst att somna när jag hade hållt henne en stund. Förmodligen så är det väl för att det är så mycket mys i en sån liten kropp:) Är bra sugen på att skaffa en egen, men är nog egentligen inte mogen nog för det än är jag rädd...
Iaf när Emelie vaknade så hjälpte hon mig med mitt problem att göra en bloggdesign, hade gjort en header men hade knappt en susning om hur jag skulle få dit den på bloggen, så nu är jag jätte nöjd. Helt min stil och gillar att det blev så mycket färg<3

Nu sitter jag och försöker få till ett arbete till skolan som ska vara inne i morgon och snart så borde jag ringa och intervjua en tjej till mitt projektarbete:D Snart är jag klar med det tror jag och det skulle vara hur skönt som helst att få det bortgjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0