shopping på överby:)

Nu är jag nere i mina hemtrakter:) När vi kom fram så åkte vi iväg till en höstfest som var i full gång ute i Bitterna. Det ver väl ca 40-50 pers där och alla var typ +40, men utklädda i dom där tyska öldräkterna. Kan säga att vissa av dom är riktiga orginal:D
I söndags hälsade vi på min farmor och farfar och firade farmor, där träffade jag även mina kusiner:)

Igår var vi och badade på Stadsparks badet i Borås. Jag tycker att ångbastun var absolut härligast där,  speciellt när Kim gav mig lite nackmassage under tiden och utanför stod en liten pool med kanske 10 gradigt vatten. Jätte kallt men uppfriskande:D Och sen så käkade vi på en resturang med jätte god mat, blev lite avundsjuk på min lillebror för barnmenyn såg så mycket roligare ut än de vuxnas, dom fick rita i sin och pyssla och namnen på rätterna lät så roligt "Dinosaurieben"(revbensspäll), "Lasersvärd"(pommes) och "Grön lera"(guackamole). Sen så tog vi en tur till JamJam, jag köpte praliner:) Sen så lämnade jag av familjen hemma och jag och Kim plockade upp Teodor och vi åkte in till Vara för att äta italenskglass, men hon hade ingen glass gjord. Så det blev pizza istället, Varaspecial (vesuvio med en kebabtallrik ovanpå). Sen åkte vi hem och då klippte jag Kims hår:D

Idag har det varit en hel dag, åkte in till Vara för att hämta ut mitt körkort på posten, men påvägen dit kom jag på att jag hade glömt pappren hemma. Sen när jag väl kom dit med papprerna så hade dom stängt. Sen åkte vi till min mormor och lämnade av Kim och min lillebror David för dom ville inte shoppa:)Sedan följde en hel dag med shopping. Så nu har jag införskaffat en klänning och skor att ha på studenten, sovsäck till USAresan och en massa andra kläder. Linda och mamma shoppade också en del och vi brände väl en 3-4 tusen.. aj... Sen blev det fika och manekänga hemma hos mormor. Och nu mumsar alla på winerbröd och älghjärtan framför Tv:n och har det mys=) Det är skönt att komma hem!

Imorgon ska jag fixa nya ppiller och hämta ut mitt körkort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0