hej hej

Efter en härlig helg uppe i skellefte så är det tillbaka till verkligheten. Hade ganska stora problem att sova i natt, somnade typ vid 4 och sen så ska man till skolan runt 8. Men mådde skit när jag vaknade pga av en analkande förskylning som jag inte tror blir rolig. Så jag stannade hemma och sov till 12:) välbehövt kan jag säga!!
 Sen blev det pannkakor och till skolan för att göra klart religionen, fick ett pepptalk av Helene (min religionslärare) och allt blev genast mycket lättare:)
Snart ska jag iväg till tjejkvällen i fränsta och Ingalill bjuder på middag:)

Jag borde blogga lite oftare och försöka fixa en snyggare bloggdesign, när internettet är fixat i lägenheten så blir väl den första punkten lätt fixad. Men att fixa en snygg bloggdesign kan bli tuft, har ingen aning om hur man gör:S

Har passat på att dreggla över diverse klänningar och drömt om studenten när jag äntligen sitter vid en dator. Kan inte vänta till den dagen kommer då jag inte längre behöver göra läxor:D Dock är det svårt tycker jag att hitta en vettig klänning då jag inte vill lägga ut så mycket pengar på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0