Skola helger mm

Ja, kanske ska börja med att berätta att i torsdags så fick jag fel prov av vår nya mattelärare. Yääy.... blev så arg, hade berättat att mist två gånger varje lektion vilket kapittel jag var på och vi hade pratat igenom om vilka delar av kapittlet som det skulle vara prov på. Men när jag väl skulle göra provet så gav han mig de andras prov (jag ligger lite före). Jag hade pluggat som en jävel jätte länge inför det provet. Jaja fick väl göra det andra provet då.. Var arg i flera timmar efter det.

Resten av skolan funkar väl, längtar till studenten!! Sen blir det glada dagar i skellfete hade jag tänkt:)

Har för övrigt börjat läsa nu, slukar böcker som jag vet inte vad när jag åker buss. Timmarna och sidorna bara swichar förbi=)

Hade dert jätte trevligt i helgen i skellfte, jag och kim gick på stan på fredagen och gick på café Viktoria. Köpte mascara, hårfärg och hudkräm:) Kim gav min några slantar till det:D Sen blev det ham igen och över till Emelie och Krister och kollade hur det går för dom. Så jag följde med Emelie tillbaka till stan, sen ringer Kim och jag väntar tills att han och Jonas ska komma och hämta mig så skulle vi fortsätta gå på stan. Sen blev det hem igen för att bara vara hemma i någon timma och sen blev det fest hemma hos Madde. Träffade nya trevliga människor och andra som jag inte sett på länge. Lördagen var mest en härlig soft dag. Och på söndagen färgade jag håret och åkte jag hem igen.. En snabbspolning av min helg i Skellefte:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0