Ibland hatar jag mina drömmar

Ja, i mitt tidigar inlägg så sa jag ju att jag skulle plugga i helgen, men jag såg istället ut 1 sesong av Americas next Top Model, 1 sesong av Drop Dead Diva och två filmer och läste en del i en bok (Svart som natten). Men jag har ändå läst till historia provet och försökt börja skriva på raporten till mitt projektarbete. Men det gick så där, visste inte riktigt hur jag skulle börja, så då la jag ner det och spelade Sims istället:)

Ingen av filmerna som jag såg rekomenderar jag till någon, den ena var en jätte äcklig skräckfilm som orsakade nattens mardrömmar och dages påsar under ögonen. Drömde att jag skulle bli torterad och ända sättet för mig att fly på var att slå till torteraren med en åra i huvudet och sedan fly iväg, först simma över en sjö och sen fly i skogen. Men jag missade hela tiden så han bara hånade mig och sprang efter med en kniv eller nåt liknande som han skulle döda mig långsamt med. Mådde skit på morgonen och missade tåget.
Den andra filmen var en jätte tråkig dansk film om en transa och hennes/hans granne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0