Ny favorit:)



Hittat en ny god favorit:) Jag och Kim köpte en för att testa innan vi skulle gå på bio. Avatar i 3D, ascoolt, älskar filmen!! Det var som att bli barn igen! Smakade precis som kinderägg:D Köpte två idag, gav en till Kim och den andra mumsade jag på. Så himla gott!! Men nu är det slut på goda tider, jag och Kim har tagit i hand på ett godisförbud. Inget godis på en månad, men vi får äta bullar (osv) om någon bjuder. Så snälla bjud över mig på fika, är jätte sugen på kanelbullar!!!

Iaf nu är jag i skellefte för tillfället och sitter och laddar ner saker som satan för nu finns det äntliget internet:) Hade velat besöka Mli idag men det blev inte, först så sov dom och sen så var dom inte hemma:( Men jag såg deras hem ändå:P Fint fint har det blivit:)  

För någon dag sedan så sparkade jag igång mitt projektarbete, gjorde en plan och skrev ut ett antal sidor om Fetma och hur det kom till sverige, när det kom till sverige. Statestik mm. Så vi får väl se hur det går. Men jag tror att det kommer att gå bra. För övrigt så är jag rätt less på skolan nu, tur att det bara är några månader kvar, annars så hade jag blivit galen. Börjar inse att jag inte måste ha VG i minst allt, så länge jag inte har IG så är jag nöjd. Så det blir årets mål, inga IG och resten så bra jag kan.

Som de flesta säkert redan vet så klarade jag inte min andra uppkörning, men mindre fel denna gång och det kändes betydligt bättre. Hade lättare för att ta det kom det kommer och lämna misstag bakom mig. Så nästa uppkörning tycker jag ju att jag borde klara men vi får väl se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0