Vad ska man göra i helgen då?

Är jätte deppig inför helgen.. Kunde inte komma upp till skellefte och vara med på festen i Willys:( Jag som är så super sugen på fest, folk och god dricka:( Sen så åker både Jonna och Viktor hem och vi har ännu inte hunnit fixa något internet i lägenheten... Så det blir väl att rulla tummarna i lägenheten hela helgen. Men jag kan ju alltid plugga, städa och läsa.
Skellefte börjar kännas mer och mer som hemma, alla är så trevliga, ärliga och glada. Och givetvis för att jag har kärleken där<3. Det är när jag är i Skellefte som jag känner mig fri occh lycklig, inte som i Torpshammar där jag bara känner mig fast.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men du får de nog roligt och jag är bara hemma i ca 12 timmar sen blir de mer handboll:P kram

2010-09-04 / 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0