Glad Påsk !!

Nu är det Påsk och jag och Kim befinner oss hemma hos mina föräldrar. Gårdagen spenderades på tåg. Och idag har vi varit hemma hos min mormor och morfar. Vi åt, målade ägg, åt, spelade ägg, åt, promenad, fika :D Så skönt nu när det är grönt och blommorna blommar och solen skiner och det är varmt. Så himla härligt. Måste sola någon dag under lovet. Tog lite bilder på våren idag och komponerade ihop en bild som blev ganska ful men här kommer den :P

 

Kanske borde förklara hur äggrrullning går till, men det gör jag imorgon eller nej vänta vad gör jag då? Jo....


Jag ska ha en toppen dag på Liseberg med hela familjen och Kim förståss :) Har längtat efter den här dagen i ca ett halv år. Kommer att bli så himla kul!!! Och det lovar ca 18-20 C inget regn bara solsken hela dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0