Tillbakablick

Läste lite i min blogg från förra året och tidigare i år. Och det var faktiskt riktigt kul. Och jag har faktiskt lyckats med en del saker, jag och Kim har flyttat ihop, har ett sommarjobb, tog studenten med hyfsande betyg och en massa annat. :) Men jag är jätte dålig på att lägga ut bilder som jag har lovat att lägga ut, tex bilder från USA, studenten och på lägenheten mm.

Nu önskar jag att jag nästan hade fortsatt att skriva dagbok, hade varit jätte kul att läsa om vilken kille som jag var kär i när jag gick i 2an och att jag hade snott kakor eller något annat hyss. Men kanske mindre kul att läsa om mindre roliga saker...

Nu har jag bara 3 dagar kvar på jobbet. Imorgon jobbar jag 12-21, torsdag 07-17, fredag 07-17 och sen FRIHET! Inget mer bajstorkande! :D Och nu är det en massa kul inplanerat, direkt efter jobbet på fredag åker vi till Ånäset och sover över hemma hos Jonas. Lördag morgon åker vi till Umeå och går på Nolia mässan och sen åker vi till stugan och har det bra. Nästa helg vankas det festligheter. Blir kanske en tredagars för mig. Födelsedagsfest på fredag, födelsefest på lördag och sen vår inflyttningsfest på söndag.. Jag kommer att vara körd på måndagen. :)

Hämtade även ut 3,3 kg pocketböcker idag :) Hela 11 böcker av True Blood serien på englska. Nu när jag förmodligen blir arbetslös så vill jag ju ha något att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0