:D

Jaaa... Var ska jag börja.. Måste uppdatera lite oftare känner jag. Har börjat träna igen efter en vecka med uppehåll för att jag har varit dunderförkyld. Har nog aldrig varit så segt att träna, har typ ingen ork alls. Men det löser väl sig snart :)
Denna vecka var det:

Måndag:Zumba!!!
Tisdag: BOX (fick med mig Kim också)
Onsdag: Inget
Torsdag:Vattenmix

Sen får vi se om det blir något mer, borde kanske göra ett pass till för det är pepparkaksbak hos Ulla och Valle i helgen :D

Ja jobbfronten då... hmm har sökt ett jobb idag som personlig assistent åt en tolv årig kille. 

MEN!! :D:D Var på en mässa idag via arbetsförmedlingen. Den var faktiskt givande! Det var mycket info om utbildningar, var jobben finns, hur framtiden ser ut och att man ska inse att man är viktig och behövd. Hittade ett yrke som jag verkligen tror kan vara min grej! Äntligen!

Ingenjör. Ja ingenjör, trodde aldrig för mitt liv att jag skulle bli intresserad av det. Men mycket av de ämnena i skolan som jag har älskat och som jag har haft lätt för är en stor del av hela yrket. Och man gör skillnad! Och det är bra lön :D Men sen finns det en massa olika sorters ingenjörer... MEN all matte... Jag har inte världens bästa relation till matte... Men det kanske går att fixa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0