Helgen :)

Helgen har varit oväntat kul:D

Började med att Mli undrade om jag ville vara med på en spelkväll och dricka något glas vin och äta middag med dem. Självklart är jag på. Kommer dit och det blir mer än bara spelkväll + lite vin. Det blev en dunder fest! Hade så jäkla kul att det inte var klokt. Mådde som jag förtjänade dagen där på kan jag lova! Och då skulle jag vara med och baka pepparkakor tillsammans med alla glada och livliga 6 barn med tillhörande föräldrar. Det var trevligt men jag var super seg... Tror det var teuqilan... :P

Sen låg jag mest på soffan hela kvällen. Såg en ganska skum film: Stranger than a fiction.

Idag har jag varit och dekorarat pepparkakshuset som jag inte orkde med igår, skrev ut biljetter till jul, hälsade på Mli Vanessa och Linda en snabbis, åt en jättegod mixlåda från Pairats.

Imorgon ska jag iväg och bli dragen i håret :P Det ska bli kul :) Ska ev gå till CV och få lite studievägledning. Och sen ZUMBA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0