Packning

Klockan är nu ca halv 3 på natten. Imorgon ska jag ta tåget ner söder ut och jag började packa för en timma sedan... Men jag lär ju inte behöva så mycket på 6 dagar. Har packat det viktiga, biljett, böcker, underkläder, hygiensaker, smink, jul outfitt, plånbok, mobil mm. Annars så har inte mycket annat hänt idag, sett på Flickan som lekta med elden. Ah älskar dom filmerna, packade ner den boken faktiskt. Men först ska jag läsa klart min Sookie Stackhouse novell :D Dock är det den sista i serien, dröjer säkert ett år innan nästa bok kommer ut :(

Igår gick jag på Zumba och det var fullt hus! Och det var en ny koreografi. Shit det var JOBBIGT!! Två låtar fokuserade bara på styrka och uthållighet i benen, AJ! Vi stod med benen ganska brett isär och kraftigt böjda och där gungade vi i takt till musiken, ställde oss på tå om och om igen, "sprang på stället", rullade med höfterna. Ja det var riktigt jobbigt faktiskt. Men en det behövs säkert och en hel del av låtarna var jätte roliga. Blir säker ännu roligare när man lärt sig lite mer :) Vill dansa mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0