blandat

Okej nu har det ett tag sen jag skrev här IGEN... Suck, borde verkligen skaffa en egen dator. Men det är lite svårt just nu. Ingen inkomst på över 3 månader. Gahh ibland blir jag knäpp men det funkar ändå bra. Om ca 2-3 veckor kommer de första pengarna ifrån UGan. Det ska bli skööönt.

Annars så är dagarna varierande, vissa dagar bara flyger iväg och man har en massa kul. Och andra dagar händer ingenting och jag undrade varför jag ens steg upp.

Snabbast går det när jag är och umgås med Mli och Linda, då har man aldrig tråkigt och vipps så är dagen slut. :) Iveckan har vi varit på stan och julhandlat (blev inte så mycket handlat för mig). Och vi har julbakat. Speciallussebullar med lingon och mandelmassa i, brownies med pepparkaka och vit choklad i, medelmassebollar doppade i choklad och krossad polkagris på :D

Gjorde samma medelmassebollar och tog med till Ulla och Valle dagen efter för att fira Ulla som fylde 25 ;D Valle älskade bollarna. Inte förvånad kan jag säga :)

Om lite mindre än 2 veckor åker jag ner för att fira jul. Lite blandade känslor efter som att Kim inte följer med ner. Hade gärna firat med alla, Perssons och Ivanssons. Men man kan ju inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0