Bussjävlar!!!!

Hatar alla jävla bussar i hela jävla världen!!!

Idag åker jag ner till torp igen. Smart som jag är hittar jag den perfekta bussen som gör att jag inte behöver gå upp vråltidigt för att komma ner till torp i vettig tid. Åka från skellefteå 10.55 och vara framme i torp 19.30. Helt ok.
OM det nu inte var så att bussen från skellefte visade sig vara lite sen, så jag missade sundsvallsbussen med 5 min som jag skulle byta till i umeå. Busschaufören sa ingenting om en försening trotts att han visste att jag skulle vidare till sundsvall. När jag kom till Umeå tyckte jag att något var konstigt för på ingen av tidtabellerna över avgående bussar fanns sundvallsbussen med. Gick till informationen och dom sa att jag hade missat den med 5 min och var tvungen att vänta i 2 timmar på nästa buss. Och då missar jag sista bussen ifrån sundsvall med ca 1,5 timmar och tvingas vänta i ytterligare 4 timmar. Och nu sitter jag här på donken i sundsvall och ska vänta på tåget som går halv 12. Hemma halv ett - ett i lägenheten igen. 13 timmars restid. Upp igen imorgon kl 6. YÄÄÄÄY mitt liv suger! har förövrigt fått ca 4 timmars sömn inatt och förkylningen vill inte ge sig alls.

Men dagen började väl inte så jätte bra redan innan bussen. Som sagt 4 timmars sömn pga en täppt näsa som orsakde "syrebrist" eller nåt sånt... När jag vaknade åt jag lite frukost sedan blev det att rucha in till stan för kim skulle in på arbetsförmedlingen på möte. När vi hade länmat av kim och jag skulle vidare till bussen råkade matte backa in i en annan bil som körde läskigt nära bilen som vi satt i. Där missade jag bussen tänkte jag. Men jag hann med den men dock han jag inte köpa någon mat till bussresan, men det tänkte jag att jag säkert skulle hinna fixa i Umeå. Om jag gjorde sen....

Vissa dagar ska man bara ligga i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0