Kalas, shopping, bio och plugg

Ja inte en lugn stund får man när man kommer ner för att träffa familjen, skerv ju om i fredags så den dagen kan ni ju (då hände det mycket). Igår hade vi kalas för mig, vaknade runt 10 och gick upp och åt frukost. Sedan hjälpte jag mamma att städa och laga mat ända tills kl blev 5. Sedan var det full rulle och kom i säng runt 2.

Idag belv det att gå upp 8 och sen gör sig iordning för idag var det shopping på hög nivå. Jag, mamma och Linda åkte in till Borås för att shoppa. Handlade upp alla pengarna som jag fick i present, kom hem med 4 linnen, 1 tröja, 1 leggings, smycken till balen, 1 bikini, 1 axelbandslös bh, reseadapter, skedarna som jag ville ha på lagerhaus, ansiktsrengöring och det var nog allt. När vi kom hem så vart det en snabb fika och sen åkte hela familjen in och tittade på Åsanisse Wälkome to Knuhult. Den var väl så där, lite väl mycket skämt som inte var kul, dock var senen i början rätt kul när de skulle bygga en älg:) De flesta som var i bion var iaf över 60:) så jag tror att man ska ha levt på den tiden då Åsanisse gick på bio för att riktigt tycka att den är kul:P

Imorgon ska jag in till Vara och gå en massa ärenden bla tandläkaren USCH!! Förhoppingsvis blir det tid för en massa plugg, snart ska projektarbetet vara klart och hemtentamen i religion. Som tur är gjorde jag klar historian idag. Inte långt kvar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0