Lite bad på skolan igår:P

Haha igår på skolan dunkade vi på med party musik med mycket dunk i studiument, drack öl och klunkade i oss HB:) Vi spelade in en sen till filmen som vi håller på med i Rörlig bild A, ölen var skakad och ljummen, HB var vatten och fyllan var fejk. Men kul var det ändå:D  Sedan återvände jag hem med huvudverk:P Tillbringade hela kvällen med att se på Kyle XY och det förtjänande jag eftersom att jag har gjort klart mitt projektarbete.

Idag skrev jag klart källförteckningen och skickade in abretet :D Känns så skönt nu när det äntligen är gjort, nu är det bara hemtentamen i Religion kvar och sen är jag nästan klart med allt i skolan. Idag har vi även fått två "föreläsningar", HM och Rebecka visade sitt projektarbete och Gotlands pappa kom upp och berättade om kustbevakningen. Snart har jag engelska.

By by :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0