Hade en ganska kul dröm inatt

Hade en riktigt bra dröm inatt en såndär som man mår riktigt bra av när man vaknar.

Jag, Linda och Mamma gick runt i Göteborg för vi skulle gå på Liseberg:D Jag hade på mig världens finaste kläder och var skitsnygg. Innan vi gick in så spelade vi på en av de där spelen som har en krok som man ska fånga gosedjur med. Jag fick upp en gul och ganska ful grej med en gång och sen var jag bara tvungen att testa igen och då fick jag upp en jätte stor nalle som jag knappt fick ut ur luckan. Jag var jätte lycklig. Sedan gick vi in i parken och då såg jag Elin i min klass stå på en plattform  min ute i vattnet i en helkroppssele och gravade arslet av sig. Brevid henne stod en kompis till henne som jag inte kände igen men hon hade en lila tröja och var ganska kort. Vi fortsatte gå igenom praken och hade jätte trevligt.

Sedan vaknade jag på ett helt underbart humör. Träffa mamma och syrran, vinna någon helt värdelös pryl, gå på Liseberg och höra Elins skratt borde jag göra varje natt/dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0