Hittat alla Sookie Stackhouse böckerna!!

Gick in på adlibris, hittade alla Soockie Stackhouse böckerna!! Men jag har visst redan läst ut alla som finns på svenska, de andra har inte blivit översatta än :( Men jag kan nog klara av att läsa dem på engelska och förhoppningsvis blir jag kanske lite bättre på englska på köpet:D Vill verkligen läsa dessa böcker, har redan läst dom första 5:)

Sookie Stackhouse (True Blood serien) skrivna av Charline Harris


1 Dead until dark 2001 ( sv. titel  Död tills mörkret faller, maj 2010)
2 Living dead in Dallas 2001 ( sv. Titel Levande död i Dallas, maj 2010)
3 Club Dead, 2003 (sv. Titel Klubb död, maj 2010)
4 Dead to the world (sv. Titel Död i andras ögon, augusti 2010)
5 Dead as a Doornail (sv. Titel Hur död som helst, augusti 2010)
6 Definitely dead 2006
7 All togheter dead 2007
8 From dead to worse 2008
9 Dead and gone 2009
10 A touch of dead (en novellsamling om Sookie Stackhouse) 2009
11 Dead in the family 2010

Kan också säga att jag redan har läst Mörkervarelser som inte tillhör serien, men bra var den ändå (läste ut den idag). Älskar bibliotikarier som verkligen vi hjälpa till att hitta böcker som man tycker om, hon jag pratade med fixade fram alla som finns på svenska åt mig :D.

Imorgon blir det nog att börja läsa boken som jag fick låna av Mli:) den verkar rolig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0