Idag har inget hänt

Hej idag har jag verkligen inte gjort någonting. Vaknade runt 11, slog på filmen Forrest GUmp och lät den gå och väckte Kim. Sedan åt vi frukost, slog varandra med mina vristvikter :P igår hade vi en tävling om vem som kastade vikterna närmast min mattebok, vi stod i köket och kastade viktena igenom "korridoren" och hallen och sen in i mitt rum. Jag vann två ggr på raken, men det kan ju kim så klart inte erkänna haha:D I alla fall när vi hade kastat klart vikterna började vi kasta en stor skummgummi tärnig på varandra ända tills vi bestämde oss för att gå ner till internatet och sno lite internet. Efter en timma vart vi hungriga och gick till coop för att köpa något att äta. Det tog oss ca en kvart för oss att enas om en maträtt. Det blev spaghetti med köttfärssås, till efterrätt blev det varma hallon och björnbär med yohgurtglass till:) Sedan gick vi ner till internatet igen. Och ja här är vi nu  har verkligen inte gjort något idag...

Men imogon bär det mest troligt av till Birsta för att träffa Linda från Umeå som ska gå på IKEA. Så vi går väl med henne runt på IKEA och her det bra. Kim ska in på systemet och jag ska in på apoteket och lagerhouse. Teodor ska också med in för han behöver lite mer kläder. Fixade över lite pengar till mitt konto för det kändes helt värdelöst att åka in till Birsta med 22kr på kortet. Hade tänkt köpa en present till kim och ett par skedar på lagerhouse som jag har varit sugen på länge.
Skedarna liknar dessa men är inte lika färgstarka och barnsliga :) Nu behöver jag bara några lattemuggar och sen ska jag göra underbara koppar med varmchoklad mm:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0