Make up store





Idag var jag på make up store och blev smikad:) hur kul som helst, dom var jätte trevliga och jag har nu fått super bra tips på hur man ska göra med lösögonfransar. Så nu har jag införskaffat mig lösögonfransar, det blir att öva ett antal ggr nu inför studenten mm:D det blev super fint, ännu finare än vad det är på bilderna tycker jag:D ska lätt ha något liknande på fester framöver. Världens bästa julklapp:D

Igår var det lite osäkert om jag ens skulle kunna gå på det här, för min mage krånglade järnet hade frossa och sov istort sett hela dagen. Åt bara popcorn, isglass, lite vindruvor och maränger under hela dagen + en massa vatten. Mot midnatt vågade jag min på en halv torsfilé med pommes och bea. Men gick ner 1 kg under den dagen så nu har jag gått ner allt som jag har gått upp under hela julen plus lite till:) nu väger jag 73,7. yääy:D

Kanske ska berätta lite om nyår nu.. Nyå firades hemma hos Åsa vi åt och drack hur mycket gott som helst. Synd att jag inte kunde denna party make som jag fick lära mig idag, men jag vart nog fin ändå :)



Dagen till ära hade jag röda läppar:) och på tovlslaget kysste jag min älskling<3

Detta var nyårsmenyn:
Förrätt:
Morotssoppa, lax och spenat paj (läskigt god) och vitlöksbröd
Varmrätt:
Smördegsinbakad fläskfilé och kycklingfilé med färskost i, ungsbakade rotgrönsaker och bea
Efterrätt:
Ädelostcheesecake med papparkakor och vindruvor, glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0