Snart dags för trop igen

Jahapp.. då var lovet nästan slut. Det gick fort kan jag säga. Gjorde väl inte riktigt allt som jag skulle viljat göra, men jag har tagit det lugnt och det är väl det som är huvudsaken med lov? Det känns så vemodigt och värdelöst att sätta sig på bussen ner igen, kommer att sakna min älskling, vännerna och familjen som jag sakta men säkert växer in i. Har tre lektioner på måndag, bild som jag är klar med, historia och rörlig bild. Det känns så värde löst att gå när jag kan stanna en dag till och bara mysa. Men historian är väl viktig för det är snart prov och rörlig bild är alltid viktig. Men snart är det över. Snart tar jag studenten, bara 5 månader kvar, kämpa KÄMPA!!

Känns så läskigt nu att kolla i almenackan och se att snart fyller jag 19 och då blir det fest och då åker jag hem. Sen blir det sportlov, sedan USA, påsklov och efter det är det bara studenten kvar!

Jag bävar lite inför USA resan faktiskt (och det var en av anledningarna till att jag började på AWARE) kommer att sakna min älskling så otroligt mycket, vi kommer knappt att höra av varandra under tre veckor. Och alla som har sin partner i klassen kan ju tänka efter lite extra just då (för jag är inte ensam med att längta hem till älsklingen som finns på andra sidan jorden just då) snälla, kläng inte på varandra, ligg inte och hångla i något hörn, bete er som klasskompisar inte som sexgalningar. Det är en klassresa inte en semester!! Visa respekt så visar jag er respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0