Braun Silk-Epil 7 Dual Epilator

Ja, nu äger jag en sån här... Har velat ha en sen jag gick i nian och nu har jag den mest avancerade på marknaden. Den har barnlås, Smart-lampa, ett rakblad med en lube-remsa, laddingsbar (dock ska man inte anväda den med laddarn i när man duschar..). Och en massa plastbitar som jag ännu inte har listat ut hur man använder.. :)

 

Anledningen till att jag äntligen pallade mig iväg och köpte den var för att ONOFF går i konkurs och hade 30% på allt även det som redan var på rea. Och denna var sista epilatorn i butiken! Fick den för 1100kr tidigare kostade den 1500kr. En ganska bra rabatt ändå :)   Och idag testade jag denna skönhet, och ja det gjorde ONT! Som att noppa de mest känsliga ögonbrynen fast 5 st i sekunden. Och jag kan tillägga att jag har en ganska tät hårväxt (fint och tjockt hår till all ära, men mina ben är lika håriga dom med typ) Så ja det gjorde jätte ont, speciellt vid knäna :( Men efter ett tag övergick smärtan till att kännas som att huden fick små elektriska stötar... Orkade med nästan hela högerbenet idag, sen tog batteriet slut... Men lent blev det!!! Och prickigt och kännsligt och svidigt, men det går nog över och sen får jag väl se hur lång tid det tar innan mina monsterhår kommer tillbaka igen :P Imorgon tar jag vänster benet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0