jobb och jobb och jobb igen

Jag gör ju inget annat än att jobba, max 1-2 dagar ledigt i veckan och se är inte alltid efter varandra heller utan mer utspridda under veckan = Hinner inte ha sommar innan den är över! Fick sån ångest över det i torsdags att jag grät. Jobbade under hela Trästocksfestivalen.. Jag som verkligen ville gå på. Insåg att för varje dag som går blir dagarna nu 10 min kortare och snart är vi där med max 3 timmar sol om dagen och resten är ett enda deprimerande mörker...

Men jaja får ju lön iaf och imorgon kommer min första. Och det första jag ska köpa för pengarna är hela True Blood bokserien på engelska, det är 11 böcker för 650kr :D

Har också kommit fram till att vara vårdbiträde kanske inte är min grej, visst det ger en inkomst. Men bli utskälld av dementa, torka bajs och spya är inte min grej alls! Men sen finns det ju dom som är så underbara och har humorn i behåll att det går inte att sluta skratta. Kommer faktiskt att sakna dom lite grann. Nu har jag tre veckor kvar och sen ska jag faktiskt passa på av att njuta av sommaren när den ändå finns.

Igår beställde vi även internet till lägenheten, så den 8 augusti sitter jag och bloggar i lägenheten.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0