TV :D

Igår fick vi igång TV:n i lägenheten. Det var egentligen inte så mycket att fixa, det var bara en kabel som skulle letas upp och sättas på platts. Men det är små sakerna som tar lång tid eller hur? Så nu kan jag äntligen ligga och zappa i soffan och se värdelösa program och bara softa :D Och vi märkte plötsligt behovet av ett soffbord, så det ska vi skaffa nu, vi har åkt till Ullabritt och Valter för att städa ur Kims skrivbord, lasta in skrivbord, dator och ett soffbord på släpet och sen trycka in det sista i lägenheten och sen är vi faktiskt klara och då lovar jag bilder. Jag lovar.

Annars händer det både mycket och lite, jobbar och sover mest. Men i helgen har vi hunnit med stadsfesten några gånger men vi gick aldrig på kvällen för det skulle bli för dyrt... Men vi gick runt och kollade på knallarna, läskades av all mat, åt mängder av munkar tills vi mådde illa, åt kanderat äpple <3, åkte karruseller och en massa annat. Jag grät när jag åkte Batman, ibland är det lite hemskt att ha höjdsräck ...





Det var som en pendel som åkte fram och tillbaka och sen så var man uppochner, låter inte allt för hemskt men jag grät.. Vilken fegis jag är :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0