Denna vecka klar då

Så ja nu var första jobbarveckan avklarad. Tror att jag kan greja det här med att vara ett vårdbiträde ändå. :D Nu ska vi ut och handla mat och öl inför helgen som ska spenderas ute i stugan. Där ska vi fiska, röka aborre om jag lyckas få upp en, sola, bada badtunna, bada sjö, grilla och dricka öl. Precis så här vill jag ha det :D

Drömde en dröm under min tupplur efter jobbet idag. Då var jag tillbaka i Torpshammar och det var studentvecka. Träffade på bland annat Elin L och MH som var jätte fulla de hade varit igång i en vecka eller två, de minndes inte. Alla var tillbaka som kom på min student och vi skulle grilla, sen vaknade jag här jag skulle ta hand om Anton och han bara skrek.

Lägenheten börjar likna något nu, köket är i princip klart, bara resten nu då :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0