Ny inflyttad och ingen skola :D

Hej har haft fullt upp sen sist för jag har tagit STUDENTEN!!! På onsdagen kom familjen hit och vi umgicks en del och jag packade det sista. Sen på onsdag natt kom Kim med flera och parkarade på gräsmattan utanför lägenheten, väldigt vacker parkering... ;) Fick många komentarer av klasskompisar dagen efter :)

Torsdagen hade vi först brännbollstunering, jag var utklädd till pinupa :D Och vet ni vad? Vi treor vann igen!!!:D Sen avslutningslunch i matsalen, det var jättegott och jätte varmt. Efter det gick vi till kyrkan för att ha skolavslutning för oss i AWARE, mycket tårar och skratt kan jag sänga. Blev faktiskt själv tårögd när vi sjöng vår sista sång. Och på kvällen hade antligen alla kommit till torp och då hade vi grillkväll, ca 18 pers kom och va hade det riktigt mysigt och vi spelade lite kubb också mot slutet. Tjejerna vann!

Upp med tuppen för att göra sig i ordning till studenten. Varm dag det med, 29 C i skuggan. Vi åt fruckost på skolan, stipendie utdelning, fika/lunch, betygsutdelning och sen small det. Ut på trappan och skrek och grät av glädje :D Äntligen ingen skola mer!!! Träffade familjen och de hängde en massa saker (bla en bukett av köksredskap som jag fick av mormor :)) Och en flaska av Rosé champange av Mli och Krister ochdet var ju så himla varmt så den svepte jag ganska snabbt vilket kanske inte var så smart. Flak turen var oförglömlig, som vi skrek, sjöng och hoppade. Högtalarna gungade på flaket :P

Åkte tillbaka till torp och fyllde bilarna med mina grejer, städade lägenheten. Badade på backes, grillade middag och sen blev det en helkväll inne i ånge på Mittis. En kanon kväll, lite seg i början med sen blev det jätte kul :)

Vaknade bakis på lördagen och då bar det av mot IKEA när de andra hade packat klart. Det var inte så roligt att gå på IKEA bakis med sån kraftig träningsverk i benen att jag knappt kunde böja på benen och en massa blåsor på fötterna. Men jag lyckades köpa allt jag behövde och lite där till :P Och allt fick platts. Sen sov jag gott i bilden från Härnösand till Umeå. Det var mer än vad lilla Anton sov :P

Och idag har jag tagit in det sista i lägenheten, nu börjar det hårda arbetet med att hitta en platts åt allt.

Och idag åkte min familj ner igen och jag har ingen aning om när jag träffar dom igen... Vi hann inte göra riktigt allt vi hade velat göra men vi hann äta en räkmacka på båtmuséet och en bergsbyglass. När pappa såg sin "lilla" glass sa han bara : OJ... :D

Nu ska vi köra iväg sängarna och handla lite mat. Imorgon bär det av till jobbet med bussen som går 05.50.. Inget sommarlov för min del :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0