Tandläkarskräck!!

Igår morse var jag hos tandläkaren för att laga ett hål. Och det gick ovanligt dåligt, rädd som jag är så ligger jag och gråter och skakar. Och bedövningen funkade inte optimalt så med min skräck ovanpå det resulterade i allt jag hade en enorm panik och kunde inte ligga still så fort det gjorde ont. Hjärtat rusade så fort de böjde sig över mig. De gav upp och fyllde hålet temporärt tills nästa gång och då ska jag få lugnande. Hoppas att det funkar.
Gillar inte tandläkaren heller, hon dumförklarade min rädsla.

När jag kom hem grät jag i Kims famn i en halvtimma tills det blev bra igen, men jag får fortfarande ont i magen bara jag tänker på att gå till tandläkaren.

Var lite disträ på grund av det på första dagen på jobbet igår, eller ja första gången som jag ska börja göra allt själv. Det är mycket att komma ihåg och det gick väl inte så underbart bra till en början med. Det var skönt att komma hem kan jag säga. Och idag slutade jag tidigt och imorgon är jag ledig :D:D

Helgen var riktigt rolig med badtunnebad, öl och grillning. Det blev inte så mycket fiske som det var tänkt men vi klarade oss ändå :D Fredagskvällen var tänkt vara förfest inför lördagen, men så blev det inte :) Allt blev hur bra som helst tills några andra kom förbi med en 5 liters dunk med saft i. Efter det blev det lite mycket faktiskt. :D Så på lördagen var det ingen som orkade en kväll till :)

Får se vad jag hittar på i helgen för Kim jobbar men jag är ledig och det är midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0