CV, jobbsökning och sova!

Ja det sammanfattar väl de senaste dagarna. Igår sov jag i 11 timmar, det är nog mitt personliga rekord :) Så skönt nu när jag har lov och man kan sova hur länge som helst!

Igår sökte jag tre jobb, adecco, skebo och på hemtjänsten. Idag var jag hos Mli och vi fixade en bild till CV:t. Inget av dom gamla jag hade dög. På dom var jag antingen korthårig eller helt fel hårfärg eller så såg jag sur ut :P Så ikväll blir det att söka fler jobb till dem som kräver bild. Imorgon ska jag satsa på att lämna in mitt CV till olika butiker mm. Men först måste jag ragga en skrivare:P

Har insett också att om två veckor befinner jag mig på andra sidan jorden, i Kanada. Helt galet, jag är redan nervös inför resan. Känns som att mycket kan gå fel och det hela känns ganska luddigt. För någon dag sen kom vårt schema över vad vi ska göra under första veckan upp på nätet. Dom andra två vet jag inte riktigt vad som händer.. Vi ska praktisera på olika brandstationer så mycket vet jag. Det kommer att bli jobbigt att vara utan Kim i en månad :( Men jag har fått låna 3 böcker av Mli och sen kommer jag att låna 2 böcker från biblan. Tror att jag kommer att vara ganska så sysselsatt med dom där iaf :)

http://usaresan.com/kamloops.php





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0