krasslig men duktig ändå :)

Ucha! Börjar bli förskyld tror jag, halsen svider, ögonen rinner och ligger under täcket och fryser och ser på She´s all that. Men jag har varit duktig ändå. Idag åkte jag och Kim in till stan, Kim gick på ett möte med sin arbetscoach och jag sökte jobb. Jag sökte hela 8 jobb idag, det blir totalt 16 jobb sökta. Ska skriva ut fler CV:n och ta en till vända på stan innan det bär av till torpshammar och sedan mot Kanada/USA. Ca en vecka kvar till USA och om tre månader tar jag studenten. Det är ju inget kvar! Jag och Kim pratade lite om vad vi behöver köpa till lägenheten, båda behöver en cykel. Det blir nog det första som vi köper tror jag:) Kanske borde gå in på blocket och kika lite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0