NERVÖÖÖSS!!!

Shit så nervös jag är, glömer saker hela tiden vilket gör det hela ännu värre. Om bara några timmar åker vi. Sitter hemma hos Jonna och vi har tänkt ta ett bubbelbad med hårinpackning och ansiktsmask. Det borde göra mig mer avslappnad:)

Glömde kortet som jag skulle registera hemma i lägenheten. Då fick jag låna jonnas bil och köra ner till forsgatan för att hämta den, när jag kommer fram inser jag att jag har glömt lägenhetsnyckeln i min jacka hemma hos Jonna... Kör upp igen hämta nyckeln och sen ner igen och hämta kortet. Upp och registrera det. Det var skönt att frächa upp bilkörarminnet lite iaf:) Borde skaffa mig en egen bil..

Nä nu blir det bad och sen käka och sen laga mat och packa det sista. Om ca 6 timmar börjar resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0