Krogen och the Cynical Britt

Om exakt en vecka är jag väldigt nära Kanada. Vi landar 2 på natten till söndag nästa vecka, då har vi rest i 26 timmar :) Köpte mig en Cosmopolitan och en SOLO för att ha något att göra. Men misstänker dock att dom är utlästa på någon timma eller två. Börjar kittlas riktigt mycket i magen nu... Kommer inte att få träffa Kim på en hel MÅNAD!!! Kommer att sakna honom så himla mycket!! Vi kommer knappt att kunna prata med varandra heller :(

Igår blev det en oväntad vända på krogen ihop med Mli och Krister. Kim ville inte följa med och efter ca 2 timmar åkte Mli hem för hon var trött. Kvar var jag och Krister som satt och snacka om internatlivet och galna minnen. God mat åt jag, Sweet Chili Pasta med lax och en öl till det. Men dock blev det för starkt att äta upp allt eftersom att eftersmaken var så stark och ju mer jag åt desto starkare blev det. Det blir nog inte den igen. Men första tuggan var gudomlig. Sedan blev det en öl till och några drinkar. Sen med bussen hem och sen gick vi över till Dahlmans och hade det trevligt. Kom i säng kl 5...

Vaknade vid 11 för att jag och Mli och en tjej som heter Maria skulle ha en fotosession. Men det blev inte av för Maria hade fått ögoninflamation :( Så jag följde med Kim in till stan för att träffa The Cynical Britt. Det är någon kille som ska hjälpa killarna ute på campus att utveckla deras spel. Britten är en spelkritiker och han hade bestämt en träff på Ajnas café där alla intresserade fick komma och säga deras åsikter. Hela övervåningen på Ajnas var full av tonårskillar som snackade dataspel och i mitten satt britten och lyssnade på allas idéer. Han var rätt rolig faktiskt. Men dock kände jag mig lite missplacerad som den enda tjejen i rummet. Ångrar lite att jag inte var med på gruppbilden för det vore ändå lite kul :P

Sedan åt vi på korvgubben, godaste pommesen EVER!!! Sen åkte vi till Åsa och kollade på melodifestivalen och Kim fick en ny frisyr :D Skitfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0