Balen

 

Ja här kommer lite bilder ifrån balen. Vi hade det jätteroligt. Maten var god och musiken bra, trevliga människor, ja allt fanns för en perfekt fest.

Mitt fina rullade hår ;)

Jonna får lockarna fixade:)

Så här "fint" blev håret när rullarna togs ut, tur att det inte var klart då, såg ut som ett får typ :p

Men det vart bra ändå tillslut :) Skitfint :D

Vi hann ner precis i tid :) Stressen och adrenalinet var på topp, fick på mig klänningen ca 5 min innan bussen skulle gå.. Lösögonfransarna var lite svåra att få på för jag var så stressad, men det gick bra ändå:)

Alla vackra treor som kom :D

Så stiliga så! :D Tänk att två dagar tidigare var 10 av dom klädda i bikini, tror att jag föredrar denna stilen faktiskt ;)

Efterrätten var helt underbart god! Hann dock inte ta kort på huvudrätten för den tog slut :P

Mingelbilder

 

 

 

Och dagen efter mådde jag som jag förtjänade, bjuder på en bild för jag ville visa hur lockarna blev efteråt. Håret stod åt alla håll och gamalt smink var också kvar:P Håret blev ännu värre när jag skulle borsta ur det.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0