Firar att jag inte dog idag :)

Jahapp, nu är kl 21.45 och jorden har ännu inte gått under som en viktig bibeltolkare har kommit fram till. Tydligen skulle världens största jordbävning hända idag kl 18.00, men än har det då inte hänt något. Firar detta med en öl lite chips, godis och tv + att jag, Kim och Matte har målat första varvet i lägenheten. Vi ska dit igen imorgon och göra ett varv till, får se om det räcker. Sen ska bara Valter tapetsera fondväggen och sen är sovrummet klart för inflyttning :) Har en stol kvar att måla också, får se om jag tar den ikväll eller om det blir i morgon.

Igår var vi även borta och tjänade kach. Fyllde en 1/3 av en conteiner med jord. Vi gick fram och tillbaka med skottkärror med jord och sten i ca 6 timmar. Mina armar är lite möra idag faktiskt :P

Var en sväng hemma hos Åsa m company och åt en massa tårta och kaka. Det var Viktor som fyllde 8 år.

Det är bara en vecka kvar till balen! Vad kul det kommer att bli :) Dock måste jag få bort all målarfärg innan dess, det finns överallt på armarna och händerna.. :P Och har längat som bara den till balen för efter den så ryker min extremt långa lugg, är så less den nu att jag håller på att bli galen.


Min klänning.... ungefär.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0