Mycket på G nu

Ja nu har det gått ett tag igen sen jag skrev... nästan en vecka...

I söndags målade jag klart sista stolen, resten kommer jag inte ihåg just nu, men självklart kommer jag på det precis när jag har skrivit klart :P

Måndagen spenderades i en buss ner till torp. Och vad händer, jo brandlarmet i bussen går i Härnösand så vi får evakuera där och vänta på en ny buss. Tror inte att det brann på riktigt men de ville ändå inte fortsätta åka med den.

Tisdag morgon hade vi treor möta om allt kul som kommer nu :) Det vart riktigt dödligt varmt inne i den lilla lektionssalen som vi hade tryckt in oss i. Sedan hade jag dages ända lektion, NKB. Fick veta att vi skulle ha prov dagen efter och insåg att det var väldigt brottom med att skriva klart en del uppgifter. Så resten av dagen spenderades framför datorn med höar av viktiga papper runt mig. Men alla uppgifter blev klara och sen hade jag bara 3 prov att plugga på. Men det blev inte av för det var så sent.

Onsdag åkte jag in till Borbergs och det var jätte längesen jag åkte in dit senast... Hade redivisning i historia, lämnade in mitt arbete i NKB, postade arbetskontrakt, gjorde provet i Rörlig bild A. En hel del blev bortgjort igår alltså. Fick en extra uppgift i Historia så att jag ev kan få ett MVG :) Vore inte helt fel faktiskt. Gick till skolan i trop när jag kom hem, självklart strejkar skoldatorerna så jag kunde varken skriva ut papper eller få öpver det på USB eftersom att datorn bestämde sig för att bli helt okontaktbar.... En timma helt bortkastad och jag kunde inte  göra historiauppgiften... Gahh stress oh ja. Satte mig och läste, tog en joggingrunda, läste lite till och tog en lugn dag istället :)

Idag ska jag fixa utskrifter igen.. Testa balfrisyr och vara med alla treor :) Kommer att bli jätte kul, dock känns balfrisyr lite väl overkill när vi ska leka :P Och sen MÅSTE jag plugga !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0